Khamis, 17 Mei 2012

Set SK II (Pemberian Insan Tersayang)

 Set SK II pemberian insan KesayanganKu SK

Salam semua.. Alhamdulillah disini ingin ku abadykan dan ku kongsikan kegembiraanku.. he he he sejak aku menjadi suri di hati SK, aku berpeluang menggunakan produk SK II yang pastinya menjadi keinginan setiap wanita untuk memanjakan diri dan menggunakan produk ini... Alhamdulillah n aku benar2 bersyukur kerana SK menghadiahkan kepada ku sebelum aku menjadi isteri SK so kira2 aku dah gunakan SK II masuk tahun ke 3.. Alhamdulillah amat serasi dan selesa menggunakannya.. ni SK hadiahkan kira set yang ke 5 kalau termasuk trial.. itulah kelebihan SK II walau harganya agak mahal namun amat berbaloi untuk menggunakannya.. tak yah nak pening ngan bajet setiap bulan untuk membeli atau topup produk.. setakat ni semua menjangkau hayat 1 tahun... jimat tak? sekiranya ahli redeem poin macam2 dapat.. Alhamdulillah semoga SK dapat manten aku guna SK II ni.. setakat ni aku manten set cuma..he he he jom aku nak berkongsi produk yang ingin ku cuba untuk kali ni..

 Cellumination Mask in Lotion
ia berfungsi untuk menjaga tekstur kehalusan, anti penuaan n kedutan he he he
ok ke? he he he ader sesapa nak syer pengalaman?

harganyerpun agak berpatutan ngan ml nyer...

Ucapan terima kasih yang setingginyer kepada SK (SayangKu)
atas pemberian yang bagiku amat berharga..
Alhamdulillah..


4 ulasan:

  1. Tahniah n syukur la abg sayang...hubby akk selalu jg belikan set2 begini sbg tanda kasih tp akk selalu ingatkan dia, dulukan perkara yg lebih penting.

    BalasPadam
  2. Salam .. wah bertuahlah badan.. betul ramai yang nak try tapi poket pokai ha ha ha.. beruntung ko ma.. moga ko dapat terus pakai sampai bila2 tau member2 cakap bagus produk SK II ..

    BalasPadam
  3. wah, bestnye!!...hehehe.. tahniah ye... :))))

    BalasPadam
  4. Salam Erma...bestnya dpt hadiah produk kecantikkan dr HB trsayang.Produk SKII lagi tu..mahai nih.
    K.atie xpernah cuba...tingin gak nk try tp rasanya dahulukn pekara2 yg penting..
    Mana tau rezeki k.atie nanti.

    BalasPadam