Isnin, 31 Januari 2011

Sotong Goreng Kunyit

Sotong Goreng Kunyit

Salam semua...mmmm yang senang2 ajek... wahai kawan2 ku.. setelah mendapat masage dari K.Hana Jepun yang mana Kg halamannyer dah banjir... aku mula gelabah n call mak aku kat kg... setakat ini umah aku memang lum ader aper2 lagi yag berlaku.. tapi mak cakap jieran sebelah umah aku dah mula ditenggelami air paras betis... uh sangat risau ngan mak aku tu... untuk pengetahuan semua jiran umah aku memang agak rendah coz tanah asal.. kalu umah aku arwah abah aku memang dah tambak setinggi paras jalan raya... semoga tak terjadi banjir... cam dulu... sedih... nak balik mak aku x galak.. ngan hujan lebat n takut jalan terputus... uh... tidak... kami dah setuju.. mak akan upah jek pekerja untuk kemas segala barang n peralatan kat umah tu...semoga Allah permudahkan segala urusan...Amin....
   Ok.. n3 kalini menu mudah n sedap... Sotong goreng kunyit.. + sayur carot n Kacang buncis... siap... mkn ngan nasi panas2 sodap...

Sotong goreng kunyit...

7 ulasan:

  1. erma...sotong ni peberet anak k.mas daniel tau....

    BalasPadam
  2. To : K.Mas
    wah Daniel.. cayalah geng.. auntie ermapun suker.. lagi masak yang simple2 ha ha ha ayat power.. he he he

    BalasPadam
  3. simple dan sedap! saya pun suka...btw didoakan semoga semua mangsa banjir di Johor selamat...insyaAllah..

    BalasPadam
  4. Salam Erma,
    Sotong masak kunyit ni mmng sedapkan..ujan2 ni makan apa pun sedap.....alamak jadi laparlah tngk sotong kunyit ni...

    BalasPadam
  5. To : Kak Nieza
    ye.. betullah kak.. senang n sedap..tqvm kak..Amin.. semoga Allah makbulkan..Insyaallah

    BalasPadam
  6. To : Kak Yatie
    Salam.. kak..betultu kak.. hujan2 lapo jek.. ha ha ha ha..

    BalasPadam
  7. sedap tu.. kenyang makan..+ + nasi panas..

    BalasPadam