Ahad, 15 Ogos 2010

Menu Berbuka Ramadhan 4

Salam semua.. n3 kalini menu berbuka kami berdua... sebenarnyer aku nak syer Story arini... Hari Sabtu.. setelah aku menjalani tanggungjawabku (melipat kain baju) kami berdua lepak manggis layan cita kat tv.. teringatlak Shopping time.. byk barang2 perlu dibeli termasuk list barang tuk peti ajaibku itew he he he so.. sesiap SK mengemas umah kami rojer gi Shopping kat Tesco Kajang.. kami kuar time tu dekat tengahari.. fuh tak hingat ramei umat tullah.. tapi masih ader ruang tuk kami bershopping.. so.. plan memang ke Tesco jek n nak terus balik umah.. sesiap Shopping kami terus laju2 balik umah.. sejak 2-3 arini SK x dapat Solat Terawih kat Masjid bab lepas maghrib jek ujan.. so semayang kat umah jek.. Ok.. balik dari Tesco sampai umah kul 5.00ptg fuh tepat tu.. Aku tanya SK nak buker aper.. die x request aper2 maklumler dah penat.. sambil2 SK kemas barang yang kami Shopping tadi akupun meleburlah menu mudah n cepatni.. jom layan menu Berbuka Kami tuk Ramadhan ke 4 kami..

Tomyam Seafood

Kuih Popiya..
wat lebih sebahagian Ku Frozenkan tuk buka cukuplah tuk kami berdua.. he he he

Ok ni inti Popiyaku Kalini.. sebenarnyer memacam inti boleh taram dalam tu ye tak? cuma kalini aku wat inti selalu ku taram tuk Inti karipap Sayurku itew.. memang best..

2 ulasan:

  1. Salam wah ma.. tadi baru aku komen kau dah kuar menu lagi.. bila aku tgk tajuk patutlah.. ni dah posa 6 dah he he.. tapi semua aku sukerlah..

    BalasPadam
  2. To : Salman
    Sorrylah yer.. maklumler weekend aku offline tu yang baru nak n3 menu lepas.. jangan marah yer.. He he he menu sahur ramadhan 6 ngan tunggu turnlahni he hehe.. mana suker bleh ambil yer.. jgn malu..he he eh

    BalasPadam