Sabtu, 15 Mei 2010

Sotong Tumis Asam

Sotong Tumis Asam Jawa

Salam semua..n3 kalini menu makan malam kami cam biasa yang senang2 ajer yang penting kita kenyang he he he.. his semua suri2 penyeri rumah tangga akan senyum riang bila masak menu ikut suka n yang mudah2 n cepat disediakan... di samping memudahkan kerja ia juga menjimatkan masa cam aku he he he.. bila tengok peti ajaib terus keluar menu kan senang tu.. syukur coz SK memang x cerewet tang makan ni.. yang penting syedap... jom layan menu mudahku itew.. pernah wat? bleh cube2.... sebenarnyer ada sejarah menu ni... ceh buka storylah pulok.. dulu time aku kecik2 aku teringat yang arwah abah pernah request masakan ini... n aku cukup suker.. bila dah besar2 aku test wat sendiri... n yang nyata setelah abah meninggal mak memang x pernah masak menu ni lagi? nak tanyer.. idak ler.. x sampai hati.. n hasilnyer alhamdulillah serupa cam yang aku pernah rasa dulu... terer tak.. mana taknyer senang jek... he he he

Sotong masak Asam Jawa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan