Jumaat, 2 April 2010

Hari Pernikahan Amyla & Faizul

Amyla n hantaran tuk diberi kpd pihak lelaki

Salam.. next n3... aku n SK bergerak pulang ke kg pada pagi Jumaat 2/04/2010.. alhamdulillah semua ok n berjalan lancar sepanjang perjalanan kami.. syukur.. sampai umah mak.. rehat n settle umah bersiap tuk ke umah Amyla... tapi mak aku balik n berehat jek dulu... mak aku agak kurang sihat... so  kami buat keputusan tuk g lepas maghrib nanti..Insyaallah...

tu die Aku ngan Amyla.. comel n cantik.. maklumlah bakal bergelar isteri.. terpancar seri..
Aku... he he he terkenang gak...

Tahniah atas Pernikahan ini... semoga menjadi suri yang taat n solehah...n semoga tabah melayari kehidupan berumahtangga... selesai majlis Akad kul 10.30mlm... sangat letih n mengantuk si budak akuni he he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan