Khamis, 29 April 2010

Dinner (Balik Kursus)

Ayam Masak Merah

Sayur Taugeh Celur vs Kicap

Salam Semua... menu makan malam kami... he he he masak yang senang2 ajek.. sampai umah (balik Kursus) kul 3.30 ptg.. sangat letih... lepas SK anta balik umah.. dia x kasi wat aper2 suk tido jek.. yahooo.. memag aku bantai tido... sesedar.. SK kejut dah balik keja.. so.. bangun kendiri.. di ajak makan kat luar.. he he he happy tu.. siap tanya..Ayang Lapa? jom makan steamboat... yahooo... tapi badan x larat bab penatkan... sesiap mandi.. hujan turun ngan lebat sekali... he he he aku senyum jek... SK frust he he aku ke dapo.. tengok peti ajaib.. ader stok ayam jek.. sayurpun togeh jek... so.. aku bersilat jap.. 7.30ptg settle n kami dinner.. SK senyum jek... he he he aku senyum jek sebab maklumler masak yang simple2 aku tau SK suker ayam masak merah.. senang jek lebur2 n sayur toge tu aku celur.. tambah kicap cair, kicap pekat, serbuk lada sular n bawang... gaul2 n settle.. senangkan... jom join.. he he he

tuk desert... x wat aper cuma SK potong buah mangga.. memang syeap n manis.. SK beli kat pasar malam jek..                            
                                  
Buah Mangga Potong... mm yummy manis..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan