Rabu, 10 Mac 2010

Nasi Goreng China

Nasi Goreng China
Salam semua... cam biase n3 menu pasti yang senang2 ajer yetak... selain mudah cepat n syedap... he he he SK suker.. ni menu sarapan pagi.. bawa bekat g kejer semestinya... tapi nasi goreng ni melayu yang bikin he he he... selalu kalau wat nasi goreng china ni mesti kasi meriah ngan sayur campur... coz si budak aku ni memang suka tang sayur yang banyak... SK x kisah janji kena cita rase die ye tak... jom sarapan... jangan segan banyak ni...
pssssst ramai komen aku dah tembam.... gumuk... tui ke? tapi aku ni memang gumuk ler... x per aku x kisah... tang tembam tuyang mahal hu hu hu hu nak jaga hati... atau kamera tu yang dengki he he he he ... yang penting aku masih sihat n belum ader aper2 lagi... cuma tang isi lemak yang mengembang... makan x agak2 ok... jom makan...
Nasi Goreng China versi AKU


2 ulasan:

  1. lawanya deco nasi goreng ni..mcm bleh buke restoren nih!!hehehe

    BalasPadam
  2. Salam Izah... he he he sajer nak jamu mater dulu he he he jangankan restoren... dapo ku pun jejarang berasap ha ha ha ha... ni puji2 ader ape2 ke.. jemput2 ader tuk Izah tu he he he

    BalasPadam