Khamis, 18 Februari 2010

Sambal Ikan Bilis Tempoyak

Sambal Tumis Ikan Bilis Tempoyak
Salam semua... sambal tempoyak Ikan bilis he he he.. sajer wat lauk tambahan tuk makan malam.. selaintu aku memang wat lebih coz SK nak gi Tracking ke Gunung Nuang 19-22 Feb 2010 ni.. cam biase sebelum die request lauk nak bawa aku wat sesiap walaupun dia akan request tempe+kacang+ikan bilis sira pedas... Cam biase die sangat terharu coz aku masak memang tuk die he he he aku x makan tempoyak... n aku juga berninja ketika menyediakannya... bukan bodek ok.. aku memang insyaallah tuk masak tapi makan he he he... n rasenyer x tentu sedap lagi tapi bolehlah he he he.. pssttt.. SK kata syedap yippyy.. ntah ke nak ambil hati jek kot.. he he jom join skali... banyak nie..


Sambal Tumis Ikan Bilis + tempoyak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan