Selasa, 17 November 2009

Nendaku...

17/11/09 12.30tgh..... Nendaku telah pulang ke rahmatullah.....Inalillahiwainnailaihurujiunn... dengan cuaca yang dingin n suram mengiringi pemergiannye...Aku dapat panggilan 1.15ptg, Abang Nizam telefon.... memang sedih tapi aku lebih rela dari die terus telantar sakit....aku syukur kerana tempohari dalam keadaan kelam kabut aku balik gak kg....memenuhi pemintaan ibuku....aku memang sedih sangat.....

Nenda ku iringi fatihah moga rohnya dicucuri rahmat n tergolong bersama orang2 beriman....Al-Fatihah.............

Aku akan bergerak tuk pulang ke kg sekarang.... moga aku selamat tiba ke tempat tujuan....

4 ulasan:

  1. salam erma181- akk ucapkan takziah pada erma sekeluara yeee mari lah kta same2 sedekak L Fatihah...semoga roh nenda di cucuriramat dan di tempatkan dlm glgan org2 yg beiman Amin... Al Fatihah...

    BalasPadam
  2. Amin... mekasih kak...memang sedih...itulah satu2nyer nenek (sebelah mak) yang erma jumpa...

    BalasPadam
  3. huhuhu...sowi terlambat! salam takziah..mudah2an rohnyer dicucuri rahmat. aminnn

    BalasPadam
  4. Salam..Mekasih kak Hana...moga doa akak diterimaNya..Amin

    BalasPadam