Selasa, 3 November 2009

Makan Tengahari

Salam berhujung minggu semua... mmm aku memang agak bz arinie...pepagi aku lepas solat subuh terus membasuh..mengemas n iron baju2 kejerku...itulah rutin Sabtuku... tapi harini lain sikt aku kena settle lebih awal dari biaser...coz aku ader appoiment ngan Dr. KSku itew...9.30pg... settle semua kejer aku kena kuar awal...cuaca amat sejuk...maklumlah hujan dari semalam x henti2 tapi aku kena g gak... mesti ramai dalam gelungan selimt n tilam empuk... hu hu hu mesti g.. settle semua aku balik sampai umah kul 11.35pg..My MFR x dapat nak anta sebab dia ader pertandingan bowling...akupun x dapat join..jadual penuh..

N3 nier masak tuk mkn tengahari...masak simple jek sebab byk keje nak wat... sotong masak hitam manis... ngan sayur kacang bendi sos udang kering... so layan...
Sotong Hitam Manis
kualiti gambar kureng...tapi rase sodap...he he he perasan
Sayur Bendi vs Sos Udang Kering

Bendi yang aku celur n Sirami Sos Udang Kering...mudahkan...Resepi dari Dapo Bujang Senang he he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan