Isnin, 9 November 2009

Kecemasan

Lepas aku sarapan pagi...lelepak...ingat nak kuar beli barang ngan DeqNa ke Nilai3 tapi aku dapat panggilan dari mak yang nenek aku sakit agak kuat....aku panic n ambil keputusan untuk balik kg segera... DeqNa join aku balik kg...
Kami gerak balik kul 12.15tgh n sampai Johor kul 2.00ptg..aku call mak aku ader kat umah...so akupun terus tuju umah mak dulu... sampai rehat2 kemas2 aper yang patut kat umah tu n aku gerak ke umah nenek aku...alhamdulillah keadaannya ok walau lebih teruk dari rayer aritu... aku melawat n bergerak balik Bangi kul 8.00mlm...sampai kul 10.15mlm...jalan agak sibuk... kenderaan banyak n sesak...follow jek... alhamdulillah semua berjalan lancar n aku lega selesai walau tugasan untuk beli barang x selesai lagi... moga Allah permudahkan urusanku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan