Selasa, 27 Oktober 2009

Pizza again



Pizza Tuna


Boleh ker...tajuk gitu.. ni aku wat malam tadi, balik kejer lepas dinner... sorry lupa snap gambar, DeqNa masak mee hoon sup... aku balik lewat kat kul 7.00mlm, my MFR lak ader training bowling kat Alamanda Putrajaya tuk prog. sabtu ni... aku teringat ader lebihan cicahan sardin.. so plan nak wat roti ala Arab...tapi he he he didapati cicahanku x mengizinkan...boleh tak.. so aku mempizza... uli, aku gi solat jap n pastu akupun bersilat manje cam biasa...skali aku teruli lebih lak...so bebetui aku meroti...jom layan N3 nier...



Pizza Tuna aku wat terus ikut size tepaktu...selalu wat bentuk...atau mini...kalini kucanai sekali jek... hu hu bahasa rojak...

Struktur Pizza/Roti yang masih lembut walau dah sejuk... Syedap n menjimatkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan