Selasa, 6 Oktober 2009

Kenduri 'Aqiqah

4/10/09
Ha... tu dier.. diariku penuh lagi.. walau x banyak tempat tapi lokasinyer jauh n wajib dipenuhi....sebab dah lama booking jemput aku masa sebelum posa lagi si Anie di Rawang... Aku ngan Anie sekapal... dia asal Parit Sulung BP. Pernah sebilik sati semester masa study kat MJohor dulu... walaupun kami jarang berjumpa tapi still contack gitur... Kenduri Aqiqah wat kat Rawang... jauh memang jauh... thank's my lovely MFR sudi anta..DeqNapun join skali..Tahniah to: Siti Rohani & Mohd Adzli atas kelahiran cahayamata yang pertama: Muhamad Danish Rayyan. (betul ke ejaan?) jom layan...

Mohd Danish Rayyan...tomei...tomei...tomei..

Ni die Buaian...adat Selangor...kalau kat Johor x jumpe...

Aku ngan Ani...lama x jumpa...tapi dia memang rajin gitau perkembangan..mekasih coz masih mengingati Erma...

Settle Uma Anie kami gerak Ke umah Pak Itam My MFRku di Taman Ukay Perdana...wow memang best n meriah...adat di selangor x samer ngan kat JB tang majlis cukur jambul camer tapi tang berendui tu tak der... Bacaan berzanji, marhaban n Qasidahnyer der uniq sikit he he.
Tahniah Pak Itam Harmi Hasnon dan Mak Itam Zubaidah atas kelahiran cahayamata : Nur Amirah Syaza..(ampun kalau salah eja) jom layan...

Mak Itam Zubaidah bawa Amira tuk sesi potong Jambul...tul ke istilah aku ni..

Buah Tangan tuk yang memotong Jambul...best n meriah aku tengok....

Tu die DeqNa... potong jangan tak potong he he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan